Leidinio duomenimis, apie tokią ES poziciją buvo pareikšta keliuose privačiuose Europos politikų ir oro bendrovių, įskaitant „British Airways“, „Ryanair“, „easyJet“ ir „TUI Group“, vadovų susitikimuose.
Be to, pagal ES taisykles daugumą oro bendrovių akcijų turi valdyti europiečiai.
Leidinys pažymi, kad kai kurios oro bendrovės jau pradėjo svarstyti galimybę savo būstinę perkelti į kitą ES šalį. Visgi kai kurie oro vežėjai viliasi, kad Europos Komisija (EK) sutiks sušvelninti ES komercinio oro transporto sektoriuje galiojančias taisykles.
Tačiau Londonas turi teisę Briuseliui atsakyti tuo pačiu – parengti ir įgyvendinti savo įstatymus dėl nuosavybės aviacijos sektoriuje formos, rašo „The Guardian“.
Vis dėlto leidinio cituojami ekspertai Didžiąją Britaniją įspėja apie sunkias ekonomines pasekmes, kurias sukeltų oro vežėjų sprendimas pakeisti savo finansinę ir veiklos struktūras. Visų pirma dėl to Didžiojoje Britanijoje galėtų būti prarasta daug darbo vietų.