Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Cathay Pacific“ padarė antrą „pirmos klasės klaidą“ per dvi savaites

Kai kam vėl nusišypsojo laimė: oro bendrovė „Cathay Pacific“ antrą kartą per mažiau nei dvi savaites per klaidą pardavė gerokai pigesnių skrydžių pirmąja klase bilietų.
„Cathay Pacific“
„Cathay Pacific“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Sekmadienio ryte bilietai į bendrus bendrovės ir oro vežėjos partnerės skrydžius pirmąja klase iš Lisabonos į Honkongą su persėdimu Londone „Cathay“ svetainėje buvo parduodami už vos 1,512 tūkst. JAV dolerių, pranešė laikraštis „The South China Morning Post“.

Tuo metu už panašią kelionę pirmąją klase per Frankfurtą keliautojams tektų pakloti net 16 tūkst. dolerių.

„Ieškome pagrindinės šio incidento priežasties – ir bendrovės viduje, ir bendradarbiaudami su jos bilietų pardavėjais“, – pareiškė leidinio cituojamas „Cathay“ atstovas spaudai, klaidą susiejęs su „duomenų įvesties problema“.

Kaip ir praėjusį kartą, Honkonge įsikūrusi oro bendrovė neatšauks pigių bilietų, kuriuos įsigijo „keletas“ sumaniausių ir laimingiausių keliautojų.

„Cathay“ į AFP prašymą pakomentuoti incidentą iš karto neatsakė.

AFP/„Scanpix“ nuotr./„Cathay Pacific“ lėktuvai
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Cathay Pacific“ lėktuvai

Naujųjų Metų išvakarėse tinklaraščiai, kuriuose rašoma apie oro bendroves ir keliones, tiesiog pašėlo, kai akyli pirkėjai pastebėjo, jog „Cathay“ skrydžių iš Vietnamo į Jungtines Valstijas ir į Kanadą bilietus pirmąja ir verslo klasėmis savo svetainėje siūlė vos už 670 JAV dolerių už bilietą.

Paprastai kelionė į abi puses pirmąja klase kainuoja apie 16 tūkst. JAV dolerių, o verslo klase – apie 4–6 tūkst. JAV dolerių.

„Cathay“ tik po dviejų dienų viešai prisipažino suklydusi, o oro vežėjos atstovas spaudai atsisakė nurodyti, kiek bilietų buvo parduota už mažesnę kainą.

2018-ieji „Cathay Pacific“ buvo nelengvi. Bendrovei teko konkuruoti su pigesnes paslaugas siūlančiais konkurentais iš žemyninės Kinijos dalies ir per pirmus šešis finansinių metų mėnesius ji patyrė 33 mln. JAV dolerių nuostolius.

O spalio mėnesį bendrovė pripažino, kad jos kompiuterinėse sistemose buvo užfiksuotas didelis duomenų apsaugos pažeidimas, nors po to, kai programišiai pavogė 9,4 mln. klientų duomenis, įskaitant ir kai kurių keleivių pasų numerius ir kredito kortelių duomenis, buvo praėję jau penki mėnesiai. Tai sukėlė didžiulį Honkongo visuomenės ir politikų pasipiktinimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?