Centriniame Klaipėdos terminale pradeda veikti keleivinių-krovininių keltų tipo linija

Centriniame Klaipėdos terminale pradeda veikti keleivinių-krovininių keltų tipo linija (Ro-Pax), kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.
Centrinis Klaipėdos terminalas
Centrinis Klaipėdos terminalas / Centrinio Klaipėdos terminalo nuotr.
Temos: 1 Keltas

Pernai atidarytas Centrinis Klaipėdos terminalas ir laivybos bendrovė „DFDS Seaways“ susitarė dėl keltų linijos veiklos pradžios.

Per laivybos liniją Klaipėda-Karlshamnas 2014 metais buvo pervežta daugiau nei 100 tūkst. keleivių, beveik 50 tūkst. keleivinių transporto priemonių ir daugiau nei 100 tūkst. krovininių vienetų.

Šioje laivybos linijoje šiuo metu dirba du laivai – „Athena Seaways“ ir „Regina Seaways“.

Terminale vienu metu gali švartuotis trys laivai, jis turi vienas moderniausių reguliuojamų rampų, tinkančias naujo tipo Ro-Ro laivams ir gali atlaikyti didelio svorio apkrovas, kurios reikalingos sunkios technikos iškrovimui.

„Nors vakarinėje Baltijos jūros pakrantėje tokie terminalai – pakankamai dažnas atvejis, rytinėje tik keletas uostų gali pasigirti turintys tokią modernią krovininę ir keleivinę infrastruktūrą. Tai yra vienas iš esminių privalumų prieš kitus panašaus tipo terminalus“, – sako Centrinio Klaipėdos terminalo vadovas Benediktas Petrauskas.

Per visą projekto įgyvendinimo laikotarpį Klaipėdos uosto teritorijoje įrengta visa reikiama infrastruktūra, inžinerinės komunikacijos, kontrolės patikros postai, krovinių saugojimo aikštelės, kurios terminale leis aptarnauti apie 6 mln. t krovinių ir apie 500 tūkst. keleivių per metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų