VVTAT nustatė, kad MB „Skruzdėliuko kelionės“, vykdydama komercinę veiklą interneto tinklalapiuose www.ryanairbilietai.com, www.wizzairbilietai.lt bei www.norwegianas.lt, naudojo į oficialių oro vežėjų „Ryanair“ (www.ryanair.com), „Wizzair“ (www.wizzair.com) bei „Norwegian“ (www.norwegian.com) interneto tinklapius panašų dizainą, pavadinimus bei oro vežėjams būdingas spalvas.
Be to, tam tikruose „Skruzdėliuko kelionės“ priklausančiuose interneto tinklalapiuose skelbiama skrydžio bilieto kaina rezervacijos pabaigoje padidėdavo, t. y. pasipildydavo administravimo bei transakcijos mokesčiais, kurie bilieto pirkimo pradiniame etape nurodomi nebuvo.
Tokiu būdu MB „Skruzdėliuko kelionės“ interneto tinklalapiuose apsilankę vartotojai tikėjosi, kad lankosi oficialių oro vežėjų interneto tinklalapiuose, o pirkdami bilietus – juos perka ne iš tarpininko, bet iš oficialaus oro vežėjo, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Be to, tam tikruose „Skruzdėliuko kelionės“ priklausančiuose interneto tinklalapiuose skelbiama skrydžio bilieto kaina rezervacijos pabaigoje padidėdavo, t. y. pasipildydavo administravimo bei transakcijos mokesčiais, kurie bilieto pirkimo pradiniame etape nurodomi nebuvo. Tokiu būdu bendrovė taikė rinkodaros modelį, kai vartotojams buvo pateikiamas mažos kainos pranašumas, siekiant paskatinti priimti tokį sprendimą, kurio kitomis aplinkybėmis, žinodami, jog prie pradinės bilieto kainos prisidės papildomi mokesčiai, vartotojai nebūtų priėmę.
VVTAT aiškino, kad „Skruzdėliuko kelionės“ turėjo būti skirta 4488 eurų bauda. Atsižvelgiant į tai, kad skiriamos baudos dydis negali viršyti 3 procentų bendrovės metinių pajamų praėjusiais finansiniais metais, už vykdytą nesąžiningą komercinė veiklą „Skruzdėliuko kelionės“ skirta 566 eurų bauda.
15min rašė apie kitą panašiai vartotojus klaidinusią bendrovę „Skrydžiai LT“. Ji taip pat nenurodydavo galutinės kainos, mėgdžiojo oficialių oro vežėjų dizainą.