Pirmasis apie šią žinią paskelbė aviacijos eksperto Simono Bartkaus rašomas tinklaraštis „Aviacinis rokenrolas“.
„Pirmą kartą bus ilgai laukti tiesioginiai reguliarūs Vilnius-Tenerifė. „airBaltic“ išnaudoja savo A220 pranašumą, kuomet „Wizz Air“ ir „Ryanair“ lėktuvai taip toli nenuskrenda.
Vilnius-Tenerifė jau pardavimuose, kaip ir dar vienas bonusas – Vilnius-Turinas šeštadieniais“, – rašoma puslapyje.
Bendrovės tinklapyje esanti informacija rodo, kad pirmieji tiesiogiai skrydžiai šiuo maršrutu prasidės nuo spalio 31 d.
Antradienį taip pat buvo paskelbta apie dar vieną tolimą skrydį iš Lietuvos sostinės – „airBaltic“ nuo lapkričio 1 d. žada skraidinti ir į Dubajų (Jungtiniai Arabų Emyratai). Taip pat paskelbti maršrutai į Belgijos sostinę Briuselį bei Turiną.
Bendrovė tikisi, kad šis nuo gruodžio, 30 d. startuosiantis maršrutas bus patrauklus kalnų slidinėjimo mėgėjams. Tuo tarpu maršrutai į Briuselį prasidės nuo spalio 30 d.
„Tiesioginio reguliaraus skrydžio su JAE ir apskritai tokios ilgos trukmės reguliaraus skrydžio iki šiol Lietuvoje dar nebuvo. Kadangi ties šia skrydžių kryptimi su Lietuvos oro uostais dirbame jau ne vienerius metus, itin džiugu, kad rinka mato čia potencialą“, – feisbuke ketvirtadienį teigė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Anot jo, Lietuvos jungtis oru su JAE yra viena prioritetinių skrydžių krypčių, nes tai alternatyva jungiamiesiems skrydžiams į Aziją.
S.Bartkus pažymi, kad tai – ne vienintelis vežėjas, turintis planų skraidyti į Dubajų. „Užvakar Ukrainos aviakompanija „SkyUp“, kuri gavo vežėjo pažymėjimą Maltoje paskelbė savo tvarkaraštį nuo rugsėjo 1 dienos apie skrydžius Vilnius-Dubajus-Vilnius tris kartus per savaitę. Kol kas apie tai nėra jokios informacijos ir neaiškūs ukrainiečių planai“, – rašė jis savo tinklaraštyje.