„Teko išpjauti krantinėje esančias betonines ratų atmušas, kad kranas galėtų išvažiuoti ant krantinės. Iškrovimo procedūra praėjo ganėtinai sklandžiai ir be didelių sunkumų. Tai buvo sunkiausia ir didžiausia savo gabaritais technika „Alwark“ istorijoje, kurią teko pristatyti klientui“, – pasakojo Klaipėdos atstovybės atstovas Mantas Lalas.
„Alwark“ pristatytas „Mantsinen 300“ kranas išsiskiria techninėmis savybėmis – leistų per valandą pakelti 900 lengvųjų automobilių, 40 metrų krovinio kėlimo aukštis yra lygus 16 aukštų gyvenamajam namui, o galimybė krovinį perkelti yra net už 38 metrų.
„Mantsinen 300“ įsigijo Klaipėdos terminalo grupei priklausanti jūrinės krovos bendrovė Malkų įlankos terminalas. Ši investicija turėtų padidinti iki 2,5 mln. tonų metines terminalo krovos pajėgumus, taip pat du kartus padidins grūdų krovos pajėgumus.
„Išplėtę pajėgumus galime krauti įvairesnius krovinius, tai išplečia mūsų paslaugų spektrą ir didina konkurencingumą. Su naujuoju kranu dirbsime greičiau ir galėsime aptarnauti didesnius laivus“, – teigė Malkų įlankos direktorius Julius Kiršis.
Hidraulinis kranas yra vienas didžiausių pasaulyje gaminamų tokio tipo kranų, kuris geba iškrauti net „Panamax“ dydžio laivus. Tai didžiausias modelis, kurį gamina Suomijos gamykla. M. Lalo teigimu, toks kranas gali krauti įvairius birius krovinius, kaip pvz. metalo laužą, žemės ūkio produktus, skaldą ir pan. Taip pat galima krauti jūrinius konteinerius, didmaišius, ilgus negabaritinius krovinius, kurių svoris neviršija 50 tonų.
„Šis kranas neabejotinai padidins kliento krovos galimybes ir suteiks pranašumo konkurencinėje aplinkoje. Klientas dėl krano universalumo galės praplėsti krovos paslaugų spektrą. Ne ką mažiau svarbus momentas – šis elektrinis kranas yra ekonomiškesnis lyginant su dyzeliniais varikliais varomais. Jo techninis aptarnavimas yra gerokai pigesnis ir visiškai draugiškas aplinkai dėl nulinės CO emisijos“, – teigia „Alwark“ Klaipėdos atstovybės vadovas.