Oro uostą valdanti kompanija „Aena“ ragina keleivius į oro uostą atvykti likus bent 40 minučių iki skrydžio. Tačiau AFP žurnalisto apklausti keleiviai teigia, kad laukti reikia gerokai ilgiau.
Oro uosto vadovybės ir apsaugininkų konfliktas yra susijęs su darbo krūviu ir personalo skaičiumi judriame oro uoste, kur dirba 360 profsąjungoms nepriklausančių apsaugininkų, pasirašiusių sutartis su tarptautine kompanija „Eulen“.
„El Prat“ yra judriausias Ispanijos oro uostas po Madrido. Nuo 2009 iki 2016 metų keleivių srautas čia išaugo daugiau nei 60 proc. Daugiausia tam įtakos turėjo į šį oro uostą ir iš jo pradėjusios keleivius skraidinti pigių skrydžių bendrovės.
Pirmosios streiko fazės metu apsaugininkai nuo penktadienio iki pirmadienio nustos dirbti keturioms valandoms per dieną. Tačiau jeigu konflikto nepavyks išspręsti, nuo rugpjūčio 14 d. jie ketina streikuoti 24 valandas.
Oro uostą valdanti kompanija „Aena“ ragina keleivius į oro uostą atvykti likus bent 40 minučių iki skrydžio. Tačiau AFP žurnalisto apklausti keleiviai teigia, kad laukti reikia gerokai ilgiau.
Oro uosto vadovybės ir apsaugininkų konfliktas yra susijęs su darbo krūviu ir personalo skaičiumi judriame oro uoste, kur dirba 360 profsąjungoms nepriklausančių apsaugininkų, pasirašiusių sutartis su tarptautine kompanija „Eulen“.
„El Prat“ yra judriausias Ispanijos oro uostas po Madrido. Nuo 2009 iki 2016 metų keleivių srautas čia išaugo daugiau nei 60 proc. Daugiausia tam įtakos turėjo į šį oro uostą ir iš jo pradėjusios keleivius skraidinti pigių skrydžių bendrovės.
Pirmosios streiko fazės metu apsaugininkai nuo penktadienio iki pirmadienio nustos dirbti keturioms valandoms per dieną. Tačiau jeigu konflikto nepavyks išspręsti, nuo rugpjūčio 14 d. jie ketina streikuoti 24 valandas.