„Pirmas prioritetas iš Vilniaus yra Londonas. Ne pigių skrydžių vežėjo, o tinklinio-tradicinio vežėjo produktas į Hitrou arba Getviko oro uostus. Londonas yra skrydžių centras Europoje. Derybos labai sudėtingos“, – BNS sakė Lietuvos oro uostų Komercijos departamento direktorė Jūratė Baltrušaitytė.
Anot jos, tokio skrydžio labiausiai nori verslo klientai. Pasak jos, dėl naujo vežėjo pritraukimo Lietuvos oro uostai derasi jau maždaug 1,5 metų. Kompanijos pavadinimo J. Baltrušaitytė negalėjo atskleisti.
Šiuo metu į Londoną iš Vilniaus ir Kauno skraidina tik pigių skrydžių įmonės – Vengrijos „Wizz Air“ ir Airijos „Ryanair“, o nuo kovo pabaigos jos pradės skrydžius ir iš Palangos.
Vasaros sezono metu, kuris prasidės kovo 29 dieną, „Ryanair“ į Londoną iš Vilniaus skraidins 12, iš Kauno – 10 ir iš Palangos – 2 kartus per savaitę, tuo metu „Wizz air“ į Londoną iš Vilniaus skraidins 16, iš Kauno – 5 ir iš Palangos – 3 kartus per savaitę.