Pasak bendrovės pranešimo, reisų tarp Estijos Paldiskio ir Suomijos Hanko uostų, smukus šio maršruto paklausai, skaičius mažinamas beveik perpus, o juo plaukiojęs keltas „Sailor“ perkeliamas vakarinėms kelionėms tarp Paldiskio ir Švedijos Kapelskaro uosto.
„Tai leis mums pasiūlyti gerokai patrauklesnes kasdienes keliones vakarais tiek krovinių vežėjams, tiek ir keleiviams“, – pranešime cituojamas DFDS Estijos-Suomijos ir Estijos-Švedijos maršrutų direktorius Peeteris Ojasaaras.
Pasak jo, dėl kitokio Švedijos požiūrio į kovą su pandemija pastarojo maršruto paklausa išlieka stabili.
„Šiuo metu vienintelis su lietuviška vėliava maršrutu Paldiskis-Kapelskaras plaukiojantis keltas yra „Optima Seaways“. Keltui „Sailor“ atplaukus į pagalbą, Estijos-Švedijos linijoje galėsime klientams pasiūlyti tokius išvykimo laikus, kurie geriausiai atitinka jų poreikius“, – pabrėžė P.Ojasaaras.
Balandžio pabaigoje DFDS pasirašė sutartį su Suomijos laivybos bendrove „Eckero Line“ dėl krovinių pervežimo pagal poreikį DFDS klientams tarp Estijos Mūgos ir Suomijos Vuosario uostų.
„Dabartinėje situacijoje, kai transporto rinka susiduria su pandemijos ir ekonominio sulėtėjimo keliamais iššūkiais, mūsų sutartis su „Eckero Line“ leis geriau išnaudoti rinkoje esamus transporto pajėgumus ir bus naudinga mūsų klientams, kurie galės rezervuoti keliones tiesiai per DFDS ir DFDS sąlygomis“, – paaiškino P.Ojasaaras.
Pranešime pažymima, jog sutartis su „Eckero Line“ leis DFDS klientams pasiūlyti per savaitę 30 kelionių tarp Estijos ir Suomijos.