Pasak DFDS pranešimo, šiuo sprendimu tenkinami skubūs Estijos transporto ir logistikos sektoriaus poreikiai dėl susisiekimo jūra pajėgumų padidinimo.
„Pastaraisiais mėnesiais prekyba tarp Estijos ir Švedijos buvo įtempta dėl šiek tiek sumažėjusių jūrų transporto pajėgumų“, – sakė Estijos DFDS vadovas Peeteris Ojasaaras.
„Todėl nusprendėme šiuo maršrutu paleisti „Optima Seaways“ – 2,1 tūkst. linijinių metrų ilgio keltą, kuriame telpa 330 keleivių“, – pridūrė jis.
„Optima Seaways“ maždaug 1,5 karto didesnis už iki šiol šiam maršrutui naudotą „Patria Seaways“.
DFDS aptarnauja tris keltų linijas iš Baltijos šalių – iš Klaipėdos į Vokietijos Kylį ir Švedijos Karlshamną, iš Paldiskio į Kapelskarą.
Jos atstovai anksčiau teigė, kad DFDS nuolat seka rinkos tendencijas, bet keltų linijų iš Latvijos uostų atidaryti grupė kol kas neplanuoja.
2021-aisiais DFDS grupės apyvarta padidėjo 28 proc. iki 2,4 mlrd. eurų, pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) – 25 proc. iki 459 mln. eurų.