Bilietų kainos didėja, nes nuo sausio 1 dienos įsigaliojo Europos Sąjungos sieros emisijos reglamentas ir Baltijos, Šiaurės jūrose bei Lamanšo sąsiauryje plaukiojantys laivai bus priversti pereiti prie 30-40 proc. brangesnių degalų.
„DFDS Seaways“ taiko degalų priemokas – už kiekvieną keleivių transporto priemonę po 5 eurus, o buvusi priemoka vienam keleiviui didėja 0,08 euro iki 5 eurų.
„DFDS Seaways“ vykdomasis direktorius Jonas Nazarovas „Lietuvos žinioms“ sakė, būtent anksčiau netaikytos priemokos brangina bilietus keltais.
„Krovinių kainos skiriasi ir pagal maršrutus, ir pagal klientus. Niekam nėra malonu mokėti daugiau. Mūsų klientai į žinią apie naujas kainas reagavo įvairiai, bet dauguma suprato ir sutiko, kad tai ne nuo mūsų priklauso. Krovinių gabenimas pabrango vidutiniškai 10-15 proc. Tačiau DFDS paskelbta išankstinė degalų priemoka (Bunker Adjustment Factor, BAF) nuo įsigaliojusios sausio 1 dieną gerokai skiriasi dėl mažesnių naftos kainų ir pigesnių degalų“, – kalbėjo J.Nazarovas.