„Keltai „Vilnius Seaways“ ir „Kaunas Seaways“ kompanijai „UKRFERRY“ buvo išnuomoti ir dirbo Juodojoje jūroje atitinkamai nuo 2013 ir 2016 metų. Dėl jų amžiaus, kuris siekia 30 metų, ir mūsų klientų poreikius nebeatitinkančių techninių paslaugos parametrų, nematome galimybių juos įdarbinti DFDS tinkle. Tuo tarpu Juodosios jūros rinkoje jų panaudojimas yra pakankamai efektyvus“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas AB „DFDS Seaways“ vykdantysis direktorius Jonas Nazarovas.
Bendrovės teigimus, šis pardavimas paveiks apie 70 lietuviškos „DFDS“ jūrininkų. Įmonė tikina jau analizuojanti jų įdarbinimo galimybes kituose „DFDS“ laivuose, plaukiojančiuose tiek su Lietuvos, tiek su kitų valstybių vėliavomis.
„Suprantama, tai nėra lengva užduotis, tačiau mes tikimės, kad po kurio laiko galėsime pasiūlyti naujas pozicijas daliai mūsų kolegų. Mes taip pat esame pasiruošę konsultuoti jūrininkus, jeigu jie gautų pasiūlymus ir būtų pasiruošę pereiti dirbti į naujojo laivų savininko bendrovę“, – dėsto J.Nazarovas.
AB „DFDS Seaways“ dirba 730 žmonių, iš kurių 606 – laivuose, plaukiojančiose su Lietuvos vėliava. Lietuviški „DFDS“ laivai aptarnauja maršrutus Baltijos, Šiaurės ir Viduržemio jūrose.
Duomenys apie keltus
Keltas „Vilnius Seaways“: statybos metai – 1987, laivo ilgis – 191 m, plotis – 28 m, greitis – 16,3 mazgų, gali gabenti 1 700 linijinių metrų ratinės technikos ir 132 keleivius.
Keltas „Kaunas Seaways“: statybos metai – 1989, laivo ilgis – 191 m, plotis – 28 m, greitis – 16,3 mazgų, gali gabenti 1 530 linijinių metrų ratinės technikos ir 262 keleivius.
Abu laivai buvo įtraukti į Gineso rekordų knygą kaip daugiausiai vagonų vienu metu galintys gabenti keltai pasaulyje. Prieš išnuomojant keltus „UKRFERRY“, jie aptarnavo maršrutus Baltijos jūroje. Dar anksčiau, iki Lietuvai atgaunant nepriklausomybę, šie keltai gabeno sovietinę karinę techniką tarp tuometinės Vokietijos Demokratinės Respublikos ir Sovietų Sąjungos.