Didžiausia Japonijos oro vežėja ANA pirmą kartą po pustrečių metų skaičiavo pelną

Didžiausia Japonijos oro linijų bendrovė ANA pirmadienį pirmą kartą po pustrečių metų pranešė apie pelningą ketvirtį, aviacijos sektoriui atsigaunant nuo COVID-19 pandemijos sukelto sąstingio.
Lėktuvas
Lėktuvas / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Japonija

COVID-19 plitimo stabdymui skirtų ribojamųjų priemonių sušvelninimas Japonijoje ir kitose šalyse padidino vidaus ir tarptautinių kelionių paklausą, pažymėjo vežėja, o pigesnė jena taip pat suteikė postūmį.

Bendrovė nuostolius skaičiavo devynis iš eilės ketvirčius, pradedant nuo 2020 metų sausio–kovo mėnesių.

Visgi nors šių metų balandžio–birželio mėnesiais bendrovei pavyko išbristi iš nuostolių, pelnas tesiekė tik dešimtadalį 2019 kalendorinių metų antrąjį ketvirtį užfiksuoto vežėjos pelno.

Degalų kainos ir kitos išlaidos buvo didesnės, tačiau „drausmingas išlaidų valdymas“ ir pastangos suvaldyti fiksuotas išlaidas lėmė „žymų pelningumo pagerėjimą“, pranešė ANA.

Pirmojo šių finansinių metų ketvirčio pajamos išaugo 76 proc. ir siekė 350 mlrd. jenų, tačiau vežėja vis tiek patyrė veiklos nuostolių ir nepakeitė savo 21 mlrd. jenų metinio grynojo pelno prognozės.

Konkuruojanti bendrovė „Japan Airlines“ pirmadienį pranešė apie 19,56 mlrd. jenų grynąjį nuostolį balandžio–birželio mėnesiais, tačiau kaip ir ANA teigė, kad skrydžių paklausa atsigauna sušvelninus pandeminius apribojimus.

„Vis dar egzistuoja aplinkos neapibrėžtumas, įskaitant Rusijos ir Ukrainos situaciją bei žaliavų, įskaitant kurą, kainų kilimą“, – perspėjo „Japan Airlines“.

Vežėja išlaikė 45 mlrd. jenų grynojo pelno prognozę, apie kurią paskelbė ankstesnį ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai