Dauguma šių lėktuvų vis dar skraido Rusijos vidaus maršrutais, nepaisant to, kad Bermuduose ir Airijoje, kur dauguma jų registruoti, sustabdytas šių lėktuvų tinkamumo skrydžiams sertifikatų galiojimas, o tai paprastai reiškia, kad jie negali pakilti nuo žemės.
Tarptautinės taisyklės draudžia dvigubą registraciją, tačiau Rusija į savo registrą jau perkėlė daugiau kaip pusę užsienyje registruotų orlaivių, skubos tvarka priėmusi tai leidžiantį įstatymą. Rusijos vyriausybė taip pat pareiškė, kad 78 lėktuvai, kuriuos naudoja šalies aviakompanijos, į Rusija nebegrįš, nes areštuoti užsienyje. Kita vertus, kai kurios Rusijos privačios oro vežėjos pareiškė apie ketinimus grąžinti išsinuomotus orlaivius, bet nežinia, ar vyriausybė tai leis padaryti.
Anot analitikų, kurie šią istoriją vadina „didžiausia lėktuvų vagyste komercinės civilinės aviacijos istorijoje“, dėl precedento, neturinčio potencialių nuostolių pobūdžio ir masto, Rusijos laukia daug metų truksiantys bylinėjimaisi su lizinguotojais bei draudikais.