Šis Aplinkos apsaugos agentūros (EPA) sprendimas reiškia, kad, kaip ir siekė automobilių gamintojai, išmetamųjų teršalų standartai, kurie bus taikomi 2022–2025 modelių metų transporto priemonėms, bus peržiūrėti.
„Obamos administracijos sprendimas buvo neteisingas“, – pareiškė EPA vadovas Scottas Pruittas.
Kai JAV prezidento pareigas ėjo B. Obama, EPA „dėl standartų padarė prielaidų, kurios neatitiko tikrovės, ir nustatė pernelyg griežtus reikalavimus“, pareiškė S. Pruittas.
Automobilių gamintojų aljansas džiaugsmingai pasveikino šį sprendimą, dėl kurio, anot organizacijos, „naujos transporto priemonės ir toliau bus įperkamos didesniam amerikiečių skaičiui“.
„Tai buvo teisingas sprendimas ir mes palaikome administraciją, kuri, stengdamasi galutinai parengti būsimus standartus, vadovaujasi duomenimis...“, – pareiškė organizacija, atstovaujanti „Fiat Chrysler“, „Ford“, „General Motors“, „Toyota“, „Volkswagen“ ir kitiems automobilių gamintojams.
Pagal 2012 metais nustatytas taisykles, kurios vadinamos bendro vidutinio degalų taupymo (CAFE) standartais, buvo siekiama mažinti į orą patenkančių teršalų kiekį visų gamintojų siūlomų modelių degalų naudosimo efektyvumą laipsniškai didinant nuo 35,5 mylios galonui 2016 metais iki 54,5 mylios galonui (4,32 litro 100 kilometrų).