„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„EasyJet“ išims sėdynių orlaivyje, kad galėtų skraidyti su mažesniu įgulos narių skaičiumi

Šią vasarą „EasyJet“ planuoja kai kuriuose savo lėktuvuose išimti sėdynių, kad galėtų vykdyti skrydžius su mažesniu keleivių įgulos narių skaičiumi.
„EasyJet“ lėktuvas
„EasyJet“ lėktuvas / 123RF.com nuotr.

Kaip praneša BBC, aviakompanija susiduria su darbuotojų trūkumu, nes bando sugrąžinti iki pandemijos buvusį paslaugų teikimo lygį.

Pašalinusi galinę A319 lėktuvų sėdynių eilę, „EasyJet“ teigė galėsianti skraidyti ne su keturiais, o su trimis keleivių salono įgulos nariais.

Dėl to keleivių skaičius lėktuve neviršys 150.

„EasyJet“ teigė, kad tai veiksmingas būdas eksploatuoti orlaivių parką ir „užtikrinti papildomą atsparumą ir lankstumą“ aviakompanijos veikloje.

Skrydžiai ir toliau atitiktų Civilinės aviacijos administracijos (CAA) reikalavimus dėl būtino keleivių salono įgulos narių skaičiaus, kuris nustatomas atsižvelgiant į fizinį vietų skaičių, o ne į keleivių skaičių lėktuve.

Nuo Velykų JK oro transporto bendrovės ir oro uostai susiduria su personalo trūkumu, nes kelionių paklausa vėl išaugo po to, kai buvo panaikinti visi likusieji JK „Covid“ kelionių apribojimai.

Praėjusį mėnesį „EasyJet“ ir BA buvo priverstos atšaukti šimtus skrydžių, nes viruso paplitimo lygis smarkiai išaugo, todėl darbuotojai nedirbo ir buvo sunku nenukrypti nuo tvarkaraščių.

Daugelis oro linijų, įskaitant „EasyJet“, samdo naujus keleivių salono įgulos narius, kad pakeistų per pandemiją atleistus darbuotojus. Tačiau ekspertai prognozuoja, kad personalo sunkumai tęsis iki 12 mėnesių.

Tuo tarpu „EasyJet“ teigė, kad keleivių skaičiaus ribojimo A319 lėktuvu schema leis oro bendrovei dirbti užtikrinčiau.

„EasyJet“ teigė, kad išnagrinėjo įvairias priemones, kuriomis siekiama sustiprinti veiklos atsparumą. Be vietų panaikinimo schemos, bendrovė taip pat skirs daugiau išteklių naujų darbuotojų akreditacijai tvarkyti.

„EasyJet“ teigė, kad šią vasarą tikisi, jog skrydžių skaičius bus „artimas“ 2019 m. lygiui. Iki pandemijos „EasyJet“ sezono piko metu kasdien skraidindavo beveik 300 tūkst. keleivių.

Vadina parodija

Didžiausios Jungtinės Karalystės nepriklausomų kelionių agentūrų grupės „Advantage Travel Partnership“ atstovė Julia Lo Bue-Said sakė, kad „baisus darbo jėgos trūkumas“ šiame sektoriuje yra vienas iš daugelio veiksnių, darančių įtaką kelionių pramonei po dvejus metus trukusių sutrikimų.

Ji teigė, kad „EasyJet“ padėtis, kai ji atsisakė vietų, kad atitiktų įgulos narių skaičių, yra „parodija“.

„Tai tik dar labiau apsunkina vartotojų poreikio keliauti patenkinimo problemą“, – sakė ji.

„EasyJet“ teigė, kad paskutinės šešios vietos paprastai užsakomos paskutinėmis dienomis prieš išvykimą, todėl ne daugiau kaip 150 bilietų pardavimas neturės įtakos vasaros keliones planuojantiems klientams.

Per Velykų kelionių piką keleiviai susidūrė su ilgomis eilėmis oro uostuose. Mančesterio oro uoste dėl didelių sutrikimų atsistatydino jo vykdomoji direktorė Karen Smart.

Vėluojant gauti saugumo leidimus naujiems oro linijų darbuotojams, nauji darbuotojai negalėjo pradėti mokymų. Transporto sekretorius Grantas Shappsas neseniai parlamento Transporto komitetui pareiškė, kad vyriausybė leis oro uostams pradėti mokyti darbuotojus be saugumo leidimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs