Taip teigiama EK TEN-T programų vieno vadovų Heraldo Ruijterso oficialiame laiške šio projekto priešininkų Estijoje organizacijai „Avalikult Rail Balticust“, kuri tvirtino priešingai ir reiškė abejones dėl šio projekto atitikimo kriterijimams finansavimui iš Europos Sąjungos (ES) fondų.
„Rail Baltica“ kaštų ir naudos analizės atnaujinimą atlikusi bendrovė „Ernst&Young Baltic“ šių metų pavasarį paskelbė, kad socialinė projekto nauda sieks 16,266 mlrd. eurų, o įskaičiavus 4,048 mlrd. eurų siekiančias finansines išlaidas, grynoji nauda bus 12,178 mlrd. eurų.
Šių metų pradžioje Baltijos valstybių vyriausybių vadovų pasirašytą susitarimą dėl „Rail Baltica“ ratifikavo visų trijų šalių parlamentai. Juo siekiama, kad infrastruktūra Lietuvos, Latvijos ir Estijos teritorijose būtų užbaigta iki 2025 metų, tam būtų numatyta ES bei nacionalinė finansinė parama.