Šios taisyklės įsigalios 2020 metais ir bendrovės baudų gali susilaukti tik tuo atveju, jei bus pastebimi „seisminiai pokyčiai“ elektromobilių paklausoje, pabrėžia „IHS Markit“.
Oro taršos testų standartai Europoje buvo sugriežtinti reaguojant į vadinamąjį „dyzelgeito“ skandalą, kuomet paaiškėjo, kad „Volkswagen“ į savo automobilius montavo išderinamuosius įtaisus, kurie buvo skirti apeiti oro taršos testus.
IHS duomenimis, šiuo metu vidutinės automobilių CO2 emisijos sudaro maždaug 123 g/km, 8 g/km daugiau, nei pakoreguota tikslinė riba.
Anksčiau „Exane BNP Paribas“ pabrėžė, kad labiausiai Europos oro taršos standartų šiuo metu nesilaiko prancūzų gamintojai „PSA Peugeot Citroen“ ir „Renault“.