„Dabar mes kartu su panašiai linkusiomis valstybėmis narėmis aiškinamės, kas teiks ieškinį, o kas parems kitos šalies ieškinį“, – sakė T.Aas.
Anot jo, galutinį sprendimą dėl to priims Estijos vyriausybė.
Lietuvos ministrų kabinetas trečiadienį apsisprendė dėl kreipimosi į ESTT, siekiant Mobilumo paketo ir su juo susijusių dviejų ES reglamentų dalinio panaikinimo.
Mobilumo paketą Europos Parlamentas priėmė liepą. Paketą daugiausiai palaiko senosios ES narės iš Europos vakarų, pavyzdžiui, Vokietija ir Prancūzija, o jam nepritaria Baltijos šalys, Lenkija, Rumunija, Bulgarija, Vengrija, Malta, Kipras.
Bene daugiausiai diskusijų sulaukė nuostata, įpareigojanti vilkikus periodiškai grąžinti į jų registracijos šalį. Naujų taisyklių iniciatoriai sako, kad tai padės kovoti su fiktyviomis vežėjų įmonėmis, kai jos, siekdamos sumažinti kaštus, steigiamos vienur, o veiklą vykdo visai kitur.
Paketo kritikai tvirtina, kad nauja tvarka išstums periferijos šalių transporto kompanijas iš rinkos ir padidins taršą keliuose.