Estija: Talino oro uostas derasi su 25–30 oro linijų bendrovėmis dėl tiesioginių skrydžių

Talino oro uosto naujasis generalinis direktorius Riivo Tuvike pranešė, kad bendrovė derasi su 25–30 oro linijų bendrovėmis, siekdama išplėsti tiesioginių skrydžių tinklą, tačiau šis procesas greičiausiai užtruks.
Talino oro uostas
Talino oro uostas / „Twitter“ nuotr.

Nepaisant didelės apimties infrastruktūros projektų, pavyzdžiui, projekto „Rail Baltica“, Rygos ir Helsinkio oro uostai greičiausiai neišstums Talino iš rinkos, kadangi verslo keleiviai pageidauja keliauti tiesioginiais skrydžiais.

„Nemanau, kad būtume išstumti. Verslo keleiviai nori skristi tiesiogiai, o ne važiuoti autobusu ar traukiniu. Šiuo metu galima keliauti ir iš Rygos ar Helsinkio, susisiekimas keltais taip pat yra labai geras, tačiau tiesioginiai skrydžiai iš Talino yra dar patogesni, – kalbėjo R. Tuvike.

R.Tuvike pažymėjo, kad turi būti atsižvelgta ir į tai, jog geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ terminalas Rygoje bus įsikūręs visai šalia oro uosto.

„Pernu gyventojams būtų labai patogu skristi iš Rygos ir į tai yra privalome atsižvelgti“, – pažymėjo Talino oro uosto vadovas.

Taline „Rail Baltica“ terminalas bus pastatytas 500 metrų atstumu nuo oro uosto.

„Kai oras yra gražus, tokį atstumą nesunku įveikti, tačiau lietingomis dienomis lapkričio mėnesį tai nebus taip patogu. Ketiname aptarti šį klausimą su „Rail Baltica“ ir, be abejonių, su Ekonomikos ir komunikacijų ministerija, kad du terminalai turėtų būti sujungti“, – pareiškė R.Tuvike.

Paklaustas apie lobizmą pritraukiant daugiau tiesioginių skrydžių iš Talino, R.Tuvike pažymėjo, kad šis procesas yra ilgas ir kad Talino oro uostas šiuo metu mėgina susitarti dėl skrydžių į 20–30 paskirties vietų.

„Viską lemia tai, ar oro linijų bendrovė turi pakankamai išteklių, tai yra lėktuvų“, – pridūrė jis.

Daugelis oro transporto bendrovių pernelyg apkrauna savo orlaivius ir neturi galimybių plėstis.

„Tuomet pasitelkiama matematika. Visos oro linijų bendrovės siekia pelningų maršrutų. Taigi mūsų komercijos skyrius turi įrodyti oro linijų bendrovei, kad, pradėjus vykdyti skrydžius iš Talino, nuo pat pradžių bus didelis skaičius keleivių, kuris vėliau dar labiau didės“, – paaiškino R.Tuvike.

Tam, kad maršrutas būtų pelningas, juo turi skristi 40 tūkst. keleivių per metus, pažymėjo R.Tuvike.

„Jei į atitinkamą paskirties vietą jau skraido 20 tūkst. keleivių, pasitelkus rinkodarą galima nesunkiai pritraukti dar 20 tūkstančių. Taip viskas prasideda“, – pridūrė Talino oro uosto generalinis direktorius.

Visgi mėginant pritraukti oro linijas, kyla kultūros skirtumų klausimas.

„Europoje verslas vyksta tarp įmonių. Kai siekiame plėstis į rytus ar Artimuosius Rytus, valstybės dalyvavimas atlieka labai svarbų vaidmenį. Susitarimas tarp ministerijų dažnai paspartina pardavimus keleriais metais“, – pažymėjo R.Tuvike.

Kalbant apie Artimuosius Rytus, Talino oro uostas bendrauja su „Qatar Airways“ ir „FlyDubai“.

„Padaryta didelė pažanga – sudarytas susitarimas valstybiniu lygmeniu. Visgi dar nėra priimta sprendimų, o galutinis žodis priklauso oro linijų bendrovėms. Tikiuosi, kad tai įvyks netrukus“, – pažymėjo R.Tuvike.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų