Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Estijos vyriausybė pasirinko galimas „Rail Baltica“ trasas

Estijos vyriausybė pasirinko galimas transeuropinės vėžės „Rail Baltica“ trasas šalies teritorijoje.
„Rail Baltica“ trasa
„Rail Baltica“ trasa / sam.gov.lv

Harju apygardoje ir šiaurinėje Raplos apygardos dalyje pasirinktos dvi alternatyvios trasos, kurios laikomos perspektyvesnėmis. Pietinėje Raplos apygardos dalyje pasirinktas vienas maršrutas, kuris bus toliau nagrinėjamas.

Pernu apygardoje pasirinktas maršrutas, kuris darytų mažiausią poveikį gamtai.

Geriausią maršrutą Harju apygardoje ir šiaurinėje Raplos apygardos dalyje ekonomikos ministras vyriausybei pristatys kitą pavasarį.

Tuo tarpu ministerija toliau rengs pradinį trasos projektą. Taip pat bus rengiamos priemonės, kurios leistų kuo labiau sumažinti neigiamą geležinkelio poveikį jo aplinkai.

„Rail Baltica“ ilgis Estijoje sieks maždaug 211 kilometrų ir geležinkeliui nutiesti reikės 1,1 mlrd. eurų, iš jų 650 mln. eurų pateiks Europos Sąjunga (ES).

Europinės vėžės geležinkelis sujungs Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, pratęsiant jį iki Berlyno. „Rail Baltica“ projektą nuo Lietuvos-Lenkijos sienos iki Talino planuojama užbaigti iki 2024 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?