Pasak Gintaro Nakučio, šiuo metu tolimojo susisiekimo autobusais keliauja 65 proc. keleivių, palyginti su iki pandemijos buvusiu srautu.
„Tolimajame susisiekime pasiektas apie 65 proc. ikipandeminio lygio keleivių srautas“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete svarstant Kelių transporto kodekso pataisas dėl tolimojo susisiekimo autobusais pertvarkos tvirtino G.Nakutis.
Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ Inovacijų ir transporto politikos sekretorius Andrius Burba pabrėžė, kad daug maršrutų, kurie buvo uždaryti dėl judėjimo suvaržymų per karantiną, nebeatnaujinti.
„Dešimtys maršrutų po kovido nebuvo atnaujinti. Kodėl ten niekas neina?“ – klausė jis.
Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidentas taip pat nesutinka, kad tolimojo susisiekimo autobusais rinkoje nėra konkurencijos.
„Konkuravo 43 vežėjai, 360 maršrutų. Keliuose maršrutuose po kelis vežėjus dirbo. Keleiviai turėjo galimybę pasirinkti ir rinkosi pagal poreikius ir galimybes“, – tvirtino G.Nakutis.
Klaipėdos autobusų parko vadovas Vaidas Ramanauskas sakė, kad dar neatstatyta 40 proc. dėl pandemijos sumažintų įmonės maršrutų.
2020 metais dėl koronaviruso pandemijos suvaržymų sulėtėjus gyvenimo tempui ir žmonėms mažiau važinėjant autobusais, jų srautas kai kur krito iki 80 procentų.