„Kitąmet planuojame 10 tūkst. kv. metrų išplėsti keleivių terminalą. Tai darysime be bankų paskolų. Planuojame terminalą išplėsti tiek, kad jis būtų pajėgus per metus priimti iki 7 mln. keleivių. Tada galėsime į oro uostą kviesti kurią nors iš didesnių skrydžių įmonių. Reikalingos bendros investicijos sudarys dar 20–22 mln. JAV dolerių (17–18,7 mln. eurų). Beje, plėsdami terminalą planuojame išplėsti ir lėktuvų parkavimo vietų skaičių – papildomai įrengsime 15 vietų, investicijos į šią infrastruktūrą sudarys 12 mln. JAV dolerių (10,2 mln. eurų)“, – interviu „Verslo žinioms“ sako G.Žiemelis.
Anot jo, lygiagrečiai plečiamas ir oro uosto krovinių terminalas – papildomoje įsigytoje oro uosto teritorijoje įpusėjo 10 tūkst. kv. metrų ploto krovinių terminalo statyba. Išplėtus terminalą, bendras priimamų krovinių kiekis sieks 120 tūkst. tonų per metus.
Anksčiau skelbta, kad 2016 metų gegužę atidarytą ketvirtąjį pagal dydį Maskvos oro uostą valdo bendrovė „Ramport Aero“. 25 proc. šios įmonės priklauso transporto parodų kompleksui „Rusija“, kuris yra valstybinio civilinės ir karinės pramonės produkcijos gamybos bei eksporto koncerno „Rostec“ dalis. Likę 75 proc. „Ramport Aero“ priklauso privatiems investuotojams, o iš šios dalies – 30 proc. valdo G.Žiemelio kontroliuojama Varšuvos biržoje kotiruojama „Avia Solutions Group“, o likusi dalis – susijusiems asmenims.