Konkurse antroje vietoje liko bendrovių „Hidrostatyba“, „Leonhard Weiss“ ir „A.C.B“ konsorciumas (56,6 mln. eurų), trečioje – „Eurovia CS“, „Eurovia Lietuva“ ir Geležinkelio tiesimo centras (64,4 mln. eurų), pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ vadovo Karolio Sankovskio, sutartis yra svarbi geležinkelių modernizavimo ir plėtros programos dalis.
„Vienas svarbiausių šio projekto tikslų yra užtikrinti strateginio IXB koridoriaus, kuris jungia sostinę Vilnių su pagrindiniu Lietuvos krovinių ir logistikos centru – Klaipėdos jūrų uostu, ruožo pralaidumą ir greičio didinimą“, – pranešime sakė K. Sankovskis.
Įgyvendinant projektą, iki 2022 metų pabaigos bus pastatyta 13,9 kilometro naujo kelio, rekonstruota 13,9 km dabartinio kelio, taip pat tiltai ir pralaidos, iešmai, pervažos, įrengtos triukšmo slopinimo sienutės, elektros, signalizacijos, ryšių ir kitos sistemos, pertvarkytos Plungės ir Šateikių stotys.
Šiuo metu ruože Plungė–Šateikiai leistinas keleivinių traukinių greitis yra 120 km per valandą, o krovininių – 90 km. Įgyvendinus projektą jų greitis padidės atitinkamai iki 160 ir iki 120 km.
„Lietuvos geležinkelių“ teigimu, didžiąją jų tinklo dalį sudaro vienkeliai, todėl naujas dvikelis pagrindinėje šalies geležinkelių arterijoje pagerins eismo situaciją.
Spalį „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė 61,8 mln. eurų (su PVM) vertės sutartį dėl antrojo kelio tiesimo ruože Livintai-Gaižiūnai. Darbus atliks Prancūzijos kapitalo bendrovė „Eurovia CS“, „Eurovia Lietuva“ bei „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė Geležinkelio tiesimo centras.