„Šiuo metu atnaujiname galimybių studiją ir atliekame papildomas analizes kaip planuoti geležinkelių veiklą Klaipėdos mieste, tarp daugelio aspektų vertinant ir kintančius tam tikrų rūšių krovinių srautus ar atidėtus sprendimus dėl išorinio uosto. Mes matome skirtingų alternatyvų plėtrai uostamiestyje, kurios tenkintų uosto ekonominius poreikius, miesto gyventojų interesus ir padėtų išsaugoti gamtos turtą“, – pranešime spaudai cituojamas „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.
Pasak bendrovės vadovo, atnaujinta studija yra ruošiama įtraukiant visas susijusias šalis, įskaitant Klaipėdos miesto bendruomenes. „LTG Infra“ yra pasiruošusi įgyvendinti visų šalių poreikius geriausiai atitinkantį plėtros projektą.
„Šiandien Klaipėdos miesto geležinkelių infrastruktūra sunkiai, bet dar atliepia uosto poreikius. Tačiau uosto veikla kasmet auga, todėl tvariausias krovinių pristatymo būdas – geležinkeliais – turi prie to prisitaikyti. Tam nereikia revoliucinių sprendimų, anaiptol, tereikia, jog visos šalys susitartų, racionaliai įvertintų visas galimybes, tuo pačiu ir Europos žaliojo kurso kryptį. Projekto įgyvendinimui mes esame pasiruošę“, – pasakoja K. Sankovski.
Bendrovė taip pat iki 2023 metų pabaigos planuoja pabaigti elektrifikuoti geležinkelių linijos Vilnius-Klaipėda. Elektriniams traukiniams pritaikyta linija sieks Klaipėdos miesto Pietinėje dalyje esančią „Draugystės“ stotį.
Tai leis krovinių vežimo bendrovėms pagrindinėje šalies geležinkelių linijoje naudoti elektrinę trauką, kuri yra draugiškesnė gamtai, yra tylesnė, taip pat, finansiškai naudingesnė. Skaičiuojama, jog kasmet bus apie 150 tūkst. tonų sumažinta oro tarša.
„LTG Infra“ planuoja, jog visame ruože bus naudojama žalioji elektros energija, pagaminta iš atsinaujinančių energijos šaltinių.