„Orlen Lietuva“ paskelbė per 9 šių metų mėnesius uždirbus 142 mln. JAV dolerių. Lietuvoje bei aplinkinėse šalyse auga degalų vartojimas, todėl palankios maržos bendrovei leido uždirbti daugiau.
Tačiau naftininkai pranešime nepamiršo paminėti, kad „bendrovė nuolat susiduria su neigiamomis aukštų logistikos kaštų pasekmėmis“. Dėl išardyto ir niekaip nepataisomo Rengės geležinkelio ruožo bendrovei „Orlen Lietuva“ naftą tenka vežti aplinkiniu keliu, todėl „Lietuvos geležinkeliai“ kaltinami tyčia netaisantys ruožo, dėl to „Orlen Lietuva“ yra pasiskundę ir Europos Komisijai.
„Lietuvos geležinkeliai“ savo ruožtu penktadienį pranešė, kad „Orlen Lietuva“ įsiskolinimai ir toliau auga, o geležinkelio ruožų remontui tenka skirti dideles sumas pinigų.
Todėl nutarta remontuoti pagrindinę geležinkelio arteriją į Klaipėdos uostą, o linijoje nutraukti eismą 6 dienoms. Traukinių eismas bus nukreiptas alternatyviu aplinkkeliu Radviliškis–Pagėgiai–Klaipėda. „Šį aplinkkelį buvo būtina suremontuoti, nes jo būklė neleido užtikrinti saugumo esant intensyviam eismui“, – skelbia „Lietuvos geležinkeliai“.
Suremontuotu aplinkkeliu nuo spalio 24 d. bus nukreipiami traukiniai į Klaipėdos uostą. Juo bus gabenami ir „Orlen Lietuva“ kroviniai.