Problema nustatyta ir yra šalinama, pranešė bendrovės atstovas spaudai, pridūręs, kad gedimas nėra susijęs su kibernetinėmis atakomis.
Pasak bendrovės atstovo, problema kilo dėl „laiko formatavimo klaidos“ signalizacijos sistemoje. Minėta sistema buvo įsigyta iš „Bombardier Transports“, kurią „Alstom“ perėmė praėjusių metų pradžioje.
Dėl iškilusios problemos Lenkijoje, į kurią plūstelėjo nuo karo Ukrainoje bėgantys žmonės, buvo atidėtas ar atšauktas traukinių išvykimas.
Apie 1,8 mln. iš maždaug 3 mln. žmonių, kurie nuo Rusijos invazijos pradžios praėjusį mėnesį paliko Ukrainą, ieško prieglobsčio Lenkijoje.
Valstybinė Lenkijos operatorė PKP pranešė, kad gedimas paveikė 19 iš 33 šalies nacionalinių geležinkelių valdymo centrų ir daugiau nei 800 kilometrų geležinkelio.
Operatorė rekomendavo keleiviams atidėti keliones.
„Keleivių saugumui pavojaus nekyla,“ – naujienų agentūrai AFP pabrėžė „Alstom“ atstovas.
Bendrovės darbuotojai parengė veiksmų planą, skirtą sumažinti galimus trikdžius.
„Žinome, kur yra problema ir kaip ją išspręsti,“ – pridūrė kitas bendrovės atstovas spaudai.
„Alstom“ teigimu, „komercinės paslaugo atnaujintos daugeliui klientų, kuriuos iš pradžių paveikė problema“, įskaitant kai kurias linijas Indijoje ir Tailande, kurios „buvo greitai vėl pradėtos naudoti“.
Europoje Italijos geležinkelių operatorė pranešė, kad eismas „palaipsniui atnaujinamas“ Romą ir Florenciją jungiančioje linijoje.