Sutartis su įmone pasirašyta penktadienį, gavus Vyriausybės nutarimą, BNS pranešė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas.
GTC pasiūlyta kaina yra maždaug 10 proc. didesnė nei „Vitras-S“.
Anot M.Dubausko, GTC atliks tik kelių remonto darbus, tuo metu konkurso dalis dėl iešmų įrengimo laikoma neįvykusia – eliminavus „Vitras-S“ su 0,3 mln. eurų kaina, daugiau tinkamų pasiūlymų nebuvo.
Anksčiau šiemet „Vitras-S“ gavo 0,4 mln. eurų vertės užsakymą įrengti iešmus Vilniaus regione.
Strateginių įmonių sandorius tikrinanti komisija neseniai pripažino, kad planuojamas maždaug 4 mln. eurų vertės sandoris su „Vitras-S“ sandoris neatitiktų nacionalinio saugumo interesų.
„Vitras-S“ už maždaug 11 mln. eurų šiuo metu atstato 2008 metais išardytą kelią iš Mažeikių į Rengę Latvijoje bei už 2 mln. eurų tiesia 2020 metais Lietuvoje vyksiančioms didelio masto karinėms pratyboms „Defender 2020“ svarbų geležinkelį į Pabradės poligoną.
M.Dubauskas BNS ketvirtadienį aiškino, jog Kauno regione remontuojami geležinkeliai yra magistraliniai – pagal Vyriausybės patvirtintą sąrašą jie yra strateginiai objektai, tuo metu kelias į poligoną nėra magistralinis, o Rengės ruožas išbrauktas iš šio sąrašo.
Preliminarios 2 metų trukmės sutartys dėl Kauno regiono kelių remonto pasirašytos su GTC, „Vitras-S“ kartu su Vokietijos bendrove „Leonhard Weiss“ bei Latvijos geležinkelių antrine įmone „LDz Infrastruktūra“. Vėliau šios įmonės konkuruoja dėl konkrečių užsakymų.