Apie planus teikti pavėžėjimo paslaugą naudojant autonominius elektromobilius „Cruise“ paskelbė po to, kai Kalifornijos valstijos viešųjų paslaugų komisija (CPUC) jam suteikė atitinkamą licenciją.
„Tai reiškia, kad „Cruise“ bus pirmoji ir [kol kas] vienintelė bendrovė, teikianti komercinę pavėžėjimo be vairuotojo paslaugą dideliame JAV mieste. Pradėsime palaipsniui tai diegti“, – pareiškė „Cruise“ vyriausiasis veiklos vadovas Gilas Westas.
Licecija suteikia „Cruise“ galimybę naudoti 30 elektrinių autonominių automobilių taksi paslaugoms kai kuriose San Francisko dalyse teikti.
Automobiliai-robotai negalės važiuoti greičiau nei 30 mylių per valandą (48 km per valandą), jei oro sąlygos jų kelionėms yra tinkamos – pavyzdžiui, netvyro tirštas rūkas ar nelyja smarkiai, skelbia CPUC licencijos sąlygos.
Šių metų pradžioje San Francisko policija susidūrė su precedento neturinčiu įvykiu, kai pareigūnas sustabdė naktį važiuojantį automobilį be įjungtų žibintų ir tik tada pastebėjo, kad jame nėra nė vieno žmogaus. Paaiškėjo, kad transporto priemonė buvo „Cruise“ autonominis automobilis.
Netrukus po šio įvykio „Cruise“ per „Twitter“ paskelbė, kad autonominis automobilis „pasidavė policijos patruliui pagal numatytą veikimo algoritmą ir sustojo artimiausioje saugioje vietoje, o automobilio priekiniai žibintai buvo išjungti dėl žmogiškosios klaidos“.