„Išsinuomojau „Bolt Drive“ automobilį – tokį, kurį vairuoji pats, atrakini ir užrakini programėle. Man toks patogiau, nei su vairuotoju. Programėlė siūlė kad, jei klientas pripiltų degalų į baką, būtų suteikta 2 eurų nuolaida.
Todėl baigdamas kelionę pripyliau degalų su mašinoje buvusia „Bolt“ kortele, tada palikau automobilį ir programėle jį užrakinau.
Nustebau pamatęs, kad 2 eurų nuolaida nebuvo pritaikyta. Spėjau, taip buvo todėl, kad „Bolt“ sistema nespėjo užfiksuoti degalų pripylimo. Mat mašina buvo užrakinta greitai po to“, – pasakojo vilnietis Andrius, už kelionę sumokėjęs 3 eurus.
Jis bandė problemą spręsti su „Bolt“ konsultantu, tačiau liko nieko nepešęs. Pinigus atgavo tik pasidomėjus 15min.
Gavo ir kompensaciją
15min pradėjus domėtis šiuo atveju, „Bolt“ Andriui pervedė 7 eurus – ne tik nuolaidą, kuri turėjo būti suteikta, bet ir kompensaciją.
„Mano patirtis mokina – jei kyla problema su „Bolt“, geriau nešvaistyti laiko kalbant su „Bolt“ atsikalbinėtojais, tais vadinamaisiais klientų aptarnautojais. Kol nesikreipsite į žiniasklaidą, arba vartotojų apsaugos agentūras, tol „Bolt“ jūs būsite tuščia vieta“, – sakė vilnietis.
Tuo metu „Bolt“ atstovai apgailetavo dėl šio įvykio ir tikino, kad tokie atvejai reti.