Šiuo metu „Girteka Logistics" vien Europoje per savaitę įvykdo 7 500 pervežimų – t.y. tiek krovinių reikia priskirti jiems tinkamą vilkiką bei vairuotoją. Pervežimų planavimą vykdo reisų koordinatoriai. Sujungdami automobilį su kroviniu jie turi atsižvelgti į daug skirtingų charakteristikų – krovinio dydį, svorį bei pobūdį, taip pat vilkiko ir puspriekabės parametrus, vairuotojo pereitus mokymus, turimus sertifikatus ar vizas bei jo darbo ir poilsio balansą.
„Mūsų tikslas – sukurti išmaniąją technologiją, kuri optimizuotų pervežimų valdymą ir kiekvienam kroviniui parinktų patį tinkamiausią mūsų parko vilkiką bei puspriekabę. Tai didelis uždavinys ne tik dėl skirtingų parametrų, kuriuos reikia įvertinti, bet ir dėl valdomo parko dydžio – jame šiuo metu yra 6 000 vilkikų ir 6 500 puspriekabių. Tačiau būtent parko dydis leidžia tikėtis, kad ši investicija į technologijas atsipirks. Viliamės, jog sujungę mokslo ir verslo žinias, gausime sprendimą, leisiantį padaryti mūsų veiklą dar efektyvesne", – pasakoja „Girteka Logistics" technologijų ir inovacijų direktorius Ramūnas Mikalauskas.
Planavimo algoritmo sukūrimo projekto vertė – 900 tūkst. eurų. Įmonė „Girteka Logistics" į šį procesą investuoja daugiau nei 500 tūkst. eurų, papildomai projektas finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo, kuris skyrė dar beveik 400 tūkst. eurų sumą.
Projekte bendradarbiaujama su Vilniaus universiteto Duomenų mokslo ir skaitmeninių technologijų instituto mokslininkais, taip pat konsultuojamasi su užsienio ekspertais. Planuojama, kad sistemos kūrimas turėtų būti baigtas per dvejus metus.
Praėjusiais metais „Girteka Logistics" informacinių technologijų padalinys išaugo trigubai. Šiemet dėl efektyvumo didinimo ir strateginių projektų įgyvendinimo bei inovacijų kūrimo informacinių technologijų profesionalų poreikis ir toliau auga panašiu tempu.