Apie tai, kad lėktuvas dėl techninių problemų grįžta į Vilnių, pirmiausia 15min.lt patvirtino Vilniaus oro uosto komunikacijos skyriaus atstovė Indrė Baltrušaitienė. Su „Air Lituanicos“ atstovais niekaip nepavyko susisiekti.
Vėliau oro linijų bendrovės „Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus 15min.lt teigė, kad grįžti atgal į Vilniaus oro uostą buvo nuspręsta praėjus pusvalandžiui nuo pakilimo, kai sužinota apie įtrūkimą piloto kabinos priekiniame stikle.
S.Bartkus tikino, kad šis gedimas neturėjo įtakos skrydžio saugumui.
Grįžti atgal į Vilniaus oro uostą buvo nuspręsta praėjus pusvalandžiui nuo pakilimo, kai sužinota apie įtrūkimą piloto kabinos priekiniame stikle.
Lėktuvo pilotai įtrūkimą stikle pastebėjo jau būdami virš Lenkijos. Nusprendus grįžti pilotai greitai lėktuvą iš 5 km aukščio nuleido į 3 km aukštį, nes pilotų kabinai grėsė dekompresija.
Gedimas įtakos skrydžio saugumui neturėjo
„Visų pirma reikia nepamiršti, kad lėktuvo stiklą sudaro trys sluoksniai. Kol kas nežinau, ar įtrūkimas rastas vidiniame, ar išoriniame stikle“, – paklaustas, ar įtrūkimas piloto kabinos priekiniame stikle kelią rimtą pavojų skrydžio saugumui, teigė Lietuvos civilinės aviacijos administracijos vadovas Alvydas Šumskas.
„Aptikus tokį defektą priimtas teisingas ir racionalus sprendimas“, – patikino A. Šumskas. Jo tvirtinimu, beveik neegzistuoja tikimybė, kad toks techninis gedimas galėtų sukelti aviakatastrofą.
Tiesa, Lietuvos civilinės aviacijos administracijos vadovas pridūrė, jog lėktuvas su įtrūkimu piloto kabinos stikle negali pakilti.
Į Berlyną – kitu lėktuvu
Aptikus tokį defektą priimtas teisingas ir racionalus sprendimas, – patikino A. Šumskas.
Į Berlyną keleivius gabenusiame „Air Lituanicos“ orlaivyje buvo 46 vietos ir, bendrovės komercijos direktoriaus teigimu, juo skrido apie 30 – 35 žmonės.
S.Bartkus nuramino, kad keleiviai Berlyną pasieks kitu lėktuvu, kuris iš Vilniaus oro uosto išskris 15.30 val.