Per nepilnus metus skrydžių geografija iš Lietuvos į Jungtinę Karalystę gerokai susitraukė. Skaičiuojant visus Lietuvos oro uostus bendrai nuo balandžio liks tik keturi Jungtinės Karalystės miestai, į kuriuos galima nuskristi ir tik dešimt krypčių apskritai (tą patį maršrutą, aptarnaujamą skirtingų oro linijų, traktuojant kaip atskirą). Palyginimui, per 2022 m. skirtingų krypčių buvo 17.
Nors skrydžių pokyčiai iš dalies gali būti paaiškinami populiariausių šalyje avialinijų „Ryanair“ kova su konkurentais bei Lietuvos oro uostais, statistika rodo, kad tarp Jungtinės Karalystės ir Lietuvos iš tiesų skraidoma rečiau – keliautojų skaičius tarp Lietuvos ir Jungtinės Karalystės, lyginant su priešpandeminiais 2019 m., sumažėjo 16 proc. Metų pradžioje apkarpyti maršrutai į JK auginti šių srautų taip pat nepadės.
Žinoma, kelionių iš Lietuvos oro uostų srautai dar tik atsistato po COVID-19 pandemijos, tačiau, pavyzdžiui, kita tarp emigrantų populiari Norvegijos kryptis demonstruoja geresnius skaičius, o Airijos – ženklų augimą.