„Laivas ką tik įplaukė per vartus, oras nebuvo labai geras – vėjo greitis siekė 10–14 metrų per sekundę, lijo lietus. Du vilkikai padėjo plaukti. Kadangi dirba profesionalai, jie saugiai įvedė, viskas yra tvarkoje, laivas jau yra uoste“, – BNS pranešė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovė Dovilė Ringis.
Laivo atplaukimas sukėlė gyventojų susidomėjimą – pažiūrėti reginio jie rinkosi ant molo, taip pat terminale.
Tarptautinės krovinių pervežimo bendrovės „Mediterranean Shipping Company“ (MSC) laivas „Francesca“ yra 363 metrų ilgio, jis plaukioja su Panamos vėliava.
Netiesiogiai MSC valdomos Klaipėdos uosto krovos įmonių „Klaipėdos Smeltė“ vadovas Rimantas Juška šią savaitę kalbėjo, kad Klaipėda tampa globaliu konteinerių krovos uostu, o po kelių savaičių Klaipėdoje apsilankys dar keliais metrais ilgesnis laivas.
Baltijos jūroje tokius laivus, be Lietuvos, dar gali priimti tik Gdansko uostas, o jais atplukdyti konteineriai yra perkraunami į mažesnius laivus ir paskirstomi po viso regiono uostus.
2015 metais konteinerių laivo rekordą Klaipėdoje sumušė tos pačios įmonės laivas „Asya“, kurio ilgisi siekė 337 metrus.
Šiuo metu pasaulyje ilgiausi konteineriniai laivai yra 400 metrų.