„Ryanair“ finansų vadovas Neilas Sorahanas, duodamas interviu BBC Radio 4, dėl susidariusios situacijos apkaltino oro uostus. „Jie turėjo atlikti vieną darbą, – turėjo pasirūpinti, kad būtų pakankamai tvarkytojų ir apsaugos darbuotojų, – sakė jis. – Kitais metais oro uostai privalo geriau planuoti savo veiklą“.
Kaip skelbia „Fortune“, liepos mėnesį Hitrou oro uostas prašė oro linijų apriboti bilietų pardavimą vasaros skrydžiams ir nustatyti 100 000 išvykstančių keleivių limitą.
Žmonės tiek įsiutę dėl chaoso oro uostuose, kad didžiausias Škotijos oro uostas Edinburge sustabdė klientų aptarnavimo skambučių centro veiklą, nes jo darbuotojai patyrė gausybę įžeidinėjimų iš žmonių, kuriems kelionės metu dingo bagažas.
Pirmadienį darbo paieškų portalo „CV-Library“ apklausa atskleidė, kad apie pusė Didžiosios Britanijos oro uostų darbuotojų galvoja apie darbo keitimą.
Apklausoje dalyvavo daugiau nei 1 700 darbuotojų, iš kurių dauguma ketinančių išeiti iš darbo teigė, kad ketina išeiti iš darbo dėl darbo užmokesčio.
5 proc. teigė norintys išeiti dėl dabartinės padėties Didžiosios Britanijos oro uostuose, 4 proc. teigė, kad išeiti iš darbo juos verčia pikti keleiviai.
Nors „Ryanair“ skelbia nepasitenkinimą oro uostų darbu, anksčiau Airijos pigių skrydžių bendrovė pranešė apie pelningą pirmąjį einamųjų finansinių metų ketvirtį. Palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šiomis oro linijomis skrendančių žmonių skaičius išaugo 461 proc. Balandžio–birželio mėnesiais vežėjos grynasis pelnas pasiekė 170 mln. eurų, tačiau kompanija skelbia, kad tai vis tiek smarkiai atsilieka nuo priešpandeminio laikotarpio. 2019–2020 finansinių metų pirmąjį ketvirtį fiksuotas 243 mln. eurų grynasis pelnas.
Kompanijos vadovas sakė, kad kompanijai smarkiai atsiliepė Rusijos pradėtas karas Ukrainoje. Taip pat jis teigė, kad skrydžių rinka išlieka labai pažeidžiama. „Bet kokio atsigavimo stiprumas labai priklausys nuo to, ar per likusią [metų] dalį neįvyks neigiamų ar netikėtų pokyčių“, – sakė Michaelas O’Leary.