Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kretingoje pradėjo veikti unikali autobusų ir geležinkelio stotis

Šią savaitę Kretingos geležinkelio stoties pastate pradėjo veikti ir autobusų stotis – nuo šiol kretingiškiai bei miesto svečiai autobusų lauks toje pačioje patalpoje išvien su traukinių keleiviais.
Traukinys žiemą
Traukinys žiemą / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Tai – pirmasis toks transporto stočių sudvejinimo atvejis Lietuvoje.

Tai – pirmasis toks transporto stočių sudvejinimo atvejis Lietuvoje. Kretingos autobusų parko vadovas Ramūnas Korsakas  iš rajono Savivaldybės vadovų sulaukė pažado, kad šią vasarą bus pradėta renovuoti ir autobusų stovėjimo aikštelė.

Šiltoje keleivių laukimo salėje – 30 sėdimų vietų, priešingose jos pusėse įkurdintos geležinkelio ir autobusų stočių kasos. Stebėti eismą lauke įrengtos dvi kameros. Autobusai kol kas dar kursuos įprasta tvarka iš senosios aikštelės, kurios asfalto danga užima 2,5 tūkst. kv. m ploto.

Bendrovės „Kretingos autobusų parkas“ vadovo Ramūno Korsako teigimu, tokį keleiviams patogų sprendimą nulėmė artima abiejų stočių kaimynystė.

Į stoties atidarymo iškilmes atvykę Kretingos rajono savivaldybės atstovai – administracijos direktorius Virginijus Domarkas, jo pavaduotoja Danutė Skruibienė bei vicemeras Vytautas Ročys – patvirtino, jog šią vasarą bus pradėti ir aikštelės renovacijos darbai. Rudeniop jie turėtų būti užbaigti.

„Dabar rengiamas aikštelės techninis projektas: rinksimės iš dviejų variantų, tačiau specialistų žodis čia bus lemiamas. Keleiviams būtų patogiausia, jei aikštelę priartintume prie pat stoties, tačiau su tuo nesutiko aplinkinių namų gyventojai. Įgyvendinant šį sprendimą reikėtų nustatyti servitutinio kelio ribas. Tačiau būtina išsiaiškinti, koks gruntas susisluoksniavęs po asfalto danga, ir ar jis atlaikytų sunkiasvorį transportą“, – aikštelės įrengimo problemas dėstė V.Domarkas.

Svarstomas ir kitas variantas – aikštelę palikti dabartinėje vietoje, tačiau peronus atsukti į stoties pusę. „Šiandieninėje aikštelėje yra 10 autobusų peronų, po renovacijos jų pakaktų 7, nes sumažėjo autobusų maršrutų“, – sakė R.Korsakas.

Nuo Klaipėdos gatvės aikštelė būtų atitverta, o į stotį einantiems pėstiesiems – pažymėta perėja. Keleivius į stotį atvežančiam asmeniniam transportui liks ta pati erdvi aikštelė prie stoties. „Reikės tik pasirūpinti išbraižyti konkrečias automobilių stovėjimo vietas, kad nebūtų užstatyta privati teritorija, – R. Korsakas baigė piešti aikštelės, kurioje lieka vietos ir estetiniam šios miesto dalies įvaizdžiui, viziją. – Labai norėtųsi, kad renovuojant aikštelę išliktų senieji prie stoties augantys medžiai“.

Aikštelę ketinama įrengti iš Kelių direkcijos šiemet rajono keliams tvarkyti skirtų lėšų – 1,752 mln. Lt – bei Autobusų parko apyvartinių lėšų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?