„Mūsų tikslas – po vieną traukinį kasdien. Tai realu su dabartiniais apribojimais, nedarant jokių infrastruktūros pakeitimų“, – BNS sakė M. Dubauskas.
Pasak jo, traukiniai su grūdais iš Ukrainos važiuoja iki Lietuvos-Lenkijos pasienyje esančių Šeštokų, kur konteineriai perkeliami ant kitų plačios vėžės platformų ir toliau keliauja į Klaipėdą.
Praėjusį ketvirtadienį į Lietuvą atvykęs ketvirtas traukinys atgabeno konteinerius su aliejumi. Tiek šį, tiek naujausią krovinį gabena LTG antrinės įmonės „LTG Cargo“ ir „LTG Cargo Polska“ kartu su partneriais.
Klaipėdos uoste kukurūzus perkraus viena didžiausių krovos bendrovių „Bega“, krovusi ir anksčiau iš Ukrainos atgabentus tris kukurūzų krovinius, BNS patvirtino įmonės komunikacijos ir informacijos grupės vadovas Gediminas Gudavičius.
Pirmasis bandomasis traukinys iš Ukrainos į Lietuvą atvyko gegužės 19-ąją, juo atgabentas gyvulių pašarams skirtas priedas lizinas.
Dėl Rusijos pradėto karo Ukraina negali per savo uostus išvežti maždaug 20 mln. tonų pernykščio derliaus grūdų ir paprašė Europos Sąjungos pagalbos.