Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Išbandomi Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai

Artėjant oficialiam Vilniaus ir Kauno viešųjų logistikos centrų intermodalinių terminalų atidarymui „Lietuvos geležinkeliai“ išbando jų galimybes.
„Malkų įlankos terminalas“ nuo šiol galės priimti daugiau grūdų
Asociatyvinė nuotr. Krovininis traukinys / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Praėjusią savaitę Vilniaus terminale buvo aptarnautas naujas konteinerinis traukinys „VIT EKSPRES“, o gegužės 14 dieną atlikta bandomoji krovos operacija Kauno intermodaliniame terminale.

Į Kauno intermodalinį terminalą atvyko naujas „Hoptrans projects“ projektas „Hoptrans Italy Ekspress“– reguliarus konteinerinis traukinys, krovinius vežantis tarp Lietuvos ir Italijos. Juo atgabenti 36 keturiasdešimt penkių pėdų konteineriai. Visa krovos operacija atlikta greičiau nei per 2 valandas, o vieno konteinerio perkrova tetruko kiek daugiau nei 3 minutes.

Kauno intermodalinio terminalo talpa – 1120 TEU (TEU – 20 pėdų konteineris). Per parą jame galima perkrauti daugiau nei 180 konteinerių. Terminale sumontuoto ožinio krano aptarnavimo ruožą sudaro keturi 355 metrų ilgio terminalo keliai: po du 1520 mm ir 1435 mm pločio.

Oficialus Vilniaus ir Kauno intermodalinių terminalų atidarymo renginys vyks gegužės 26 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos