Penktadienį pradėti bandymai truks trejus metus, o pirmosios komercinės kelionės jais galėtų prasidėti apie 2030-uosius.
Įprastas šio traukinio greitis sieks 360 kilometrų per valandą, to pakaks ALFA-X vadinti greičiausiu pasaulio traukiniu.
ALFA-X konkuruoja su Kinijos „Fuxing“ traukiniu, kurio įprastas greitis yra maždaug 10 km/h mažesnis, tačiau maksimalus greitis sieks tiek pat kiek ir ALFA-X
Futuristinis traukinio dizainas išsiskiria itin ilga „nosimi“.
Greitasis traukinys Japonijoje bus testuojamas tarp Sendajaus ir aomorio miestų, kuriuos skiria 280 kilometrų. Testai bus atliekami po vidurnakčio, du kartus per savaitę, kuomet geležinkelio linija neapkrauta.
Japonija kiek daugiau nei prieš metus pradėjo testuoti ir kitą greitąjį traukinį „Shinkansen N700S“, kuris, tikimasi bus pradėtas naudoti 2020-aisiais, tačiau jo maksimalus greitis sieks 300 kilometrų per valandą.
Naujų traukinių modelių pristatymas sutampa su Japonijos pasiruošimu 2020-ųjų Tokijo Olimpinėms žaidynėms.
Kad ir kokį greitį pasieks naujasis greitasis traukinys testų metu, tai neprilygs kitokios technologijos, magnetinės levitacijos, pagrindu pasiektam rekordui 2015 m. – Japonijos geležinkelių kompanijos eksperimento metu pasiektas 603 km/h greitis.