Grupių atstovai teigia, kad naujosios naftos transportavimo taisyklės, patvirtintos gegužės 1 d., leis naudoti nesaugias traukinių cisternas dar dešimt metų. Be to, įstatymų leidėjams priekaištaujama, jog taisyklėse nėra nustatyti pakankami naftą vežančių traukinių greičio apribojimai.
„Iškėlėme ieškinį administracijai (JAV valstybės), nes šios taisyklės neapsaugos 25 mln. amerikiečių, gyvenančių ten, kur nuolat važinėja naftą gabenantys traukiniai“, – teigė aplinkosauginės grupės „ForestEthics“ direktorius Toddas Paglia.
JAV ir Kanada nusprendė priimti specialias naftos transportavimo traukiniais taisykles po virtinės nelaimingų atsitikimų geležinkeliuose.
JAV ir Kanada nusprendė priimti specialias naftos transportavimo traukiniais taisykles po virtinės nelaimingų atsitikimų geležinkeliuose.
Ieškinyje aplinkosaugininkai labiausiai piktinosi pernelyg ilgu pereinamuoju laikotarpiu, per kurį privaloma pakeisti senų modelių traukinių naftos cisternas (iki 2020 m.) ir nepakankamu naftos produktus vežančių traukinių greičio ribojimu.
Tuo tarpu naftos kompanijos skundžiasi, kad pereinamasis laikotarpis, per kurį nafta privalo būti pradėta eksportuoti naujo tipo cisternomis, yra per trumpas.
Be to, paskaičiuota, kad naujų JAV vyriausybės patvirtintų naftos transportavimo traukiniais taisyklių įgyvendinimas įmonėms atsieis apie 2,5 mlrd. dolerių per ateinančius du dešimtmečius.