Bendrovė nurodė, kad ventiliatorių mentės bus patikrintos naudojant terminio akustinio skenavimo (TAI) technologiją, „kad būtų patvirtinta tinkamumas naudoti variklius“.
„Pratt & Whitney“ derina visus veiksmus su „Boeing“, oro linijų bendrovėmis ir reguliavimo institucijomis. Saugus orlaivių eksploatavimas yra pagrindinis mūsų prioritetas“, – sakoma bendrovės pranešime.
JAV aviacijos reguliuotoja antradienį nurodė nuodugniau patikrinti variklius, panašius į tuos, kurie buvo lėktuve „Boeing 777“, kuris prieš kelias dienas skrydžio iš Denverio metu patyrė pavojingą gedimą.
Incidentas, kai „Pratt & Whitney“ variklis užsidegė, o jo nuolaužos pabiro virš Denverio priemiesčio netrukus po pakilimo skrydžiui į Honolulu, lėmė daugybės orlaivių „Boeing 777“ visame pasaulyje naudojimo sustabdymą nerimaujant dėl saugumo.
„Orlaivių, kuriuose įrengti tam tikri „Pratt & Whitney PW4000“ varikliai, operatorės JAV privalo tikrinti šiuos variklius prieš tolesnius skrydžius“, – pareiškė Federalinė aviacijos administracija.
Reguliuotoja įsakymą išleidusi „dėl ventiliatoriaus ašmenų gedimo, įvykusio šeštadienį orlaivyje „Boeing 777-200“, kuris buvo ką tik išvykęs iš Denverio tarptautinio oro uosto“.
Kad galėtų grąžinti lėktuvus į dangų, „operatorės turi atlikti kiekvieno variklio priekyje esančių didelių titano ventiliatorių menčių šiluminį akustinį skenavimą. Ši technologija gali padėti aptikti tuščiavidurių ventiliatorių menčių vidinių paviršių įtrūkimus arba defektus tose vietose, kurių negalima pamatyti vizualinio patikrinimo metu“, – sakoma jos pranešime.