Manoma, jog Federalinė aviacijos administracija (FAA) šio modelio orlaivių skrydžių valdymo sistemos ir atitinkamo pilotų mokymo pakeitimus patvirtins ne anksčiau vasario, tai yra dviem mėnesiais vėliau negu planavo orlaivių gamintoja, rašo JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais.
Tai reiškia, kad oro bendrovės šio modelio orlaivių keleivių vežimui Jungtinėse Valstijose negalės naudoti iki kitų metų pavasario.
Europoje ir kituose regionuose „Boeing 737 MAX“ skrydžiai greičiausiai bus atnaujinti praėjus kelioms savaitėms po to, kai šio modelio orlaiviams bus leista vykdyti skrydžius Jungtinėse Valstijose.
Orlaivių „Boeing 737 MAX“ skrydžiai visame pasaulyje buvo sustabdyti 2019 metų kovą po dviejų mirtinų katastrofų.
2018 metų spalio pabaigoje netrukus po pakilimo iš Džakartos oro uosto sudužo Indonezijos oro linijų bendrovės „Lion Air“ lėktuvas „Boeing-737 MAX 8“ . Žuvo visi 189 orlaivyje buvę žmonės.
O šių metų kovo 10-ąją nukrito Etiopijos oro linijų bendrovės orlaivis „Boeing-737 MAX 8“, skridęs iš Adis Abebos į Nairobį. Per šią katastrofą žuvo 157 žmonės.
Lapkritį „Boeing“ išreiškė viltį, jog FAA gruodžio viduryje panaikins orlaivių skrydžių draudimą, o sausį patvirtins pilotų mokymo rezultatus. Tokiu atveju JAV oro bendrovės galėtų planuoti kitų metų kovą atnaujinti šio modelio orlaivių skrydžius.
Tačiau dabar JAV oro vežėja „American Airlines Group“ nusprendė, jog orlaivius „Boeing 737 MAX“ iš tvarkaraščio pašalins bent iki balandžio 7 dienos. Šio modelio orlaivius iš skrydžių tvarkaraščio bent iki balandžio pradžios turėtų išbraukti ir oro bendrovė „Southwest Airlines“.