JK švelnina krovinių gabenimą keliais reglamentuojančias taisykles

Didžioji Britanija penktadienį paskelbė švelninanti taisykles, reguliuojančias krovinių gabenimo keliais tvarką, siekdama palengvinti tiekimo grandinių krizę artėjant šventiniam Kalėdų laikotarpiui.
Brexit
Brexit / 123RF.com nuotr.

Šiuo metu iš Europos Sąjungos atvykę vairuotojai per septynių dienų nuo atvykimo į Didžiąją Britaniją laikotarpį gali tik du kartus paimti ir iškrauti krovinį.

Pagal naująsias taisykles, kurias vyriausybė tikisi įgyvendinti iki Kalėdų, per dviejų savaičių laikotarpį vairuotojai galės pristatyti krovinius neribotą skaičių kartų.

„Toks pakeitimas prilygsta tūkstančiams papildomų sunkvežimių vairuotojų kelyje <...> ir bus įgyvendintas metų pabaigoje“, – kanalui „Sky News“ teigė transporto ministras Grantas Shappsas.

Pasaulinės kliūtys, susijusios su po koronaviruso pandemijos sukeltos krizės atsinaujinančia ekonomika bei „Brexitu“, sukėlė didelį sunkvežimių vairuotojų trūkumą Jungtinėje Karalystėje, o tai lėmė tiekimo grandinių problemas visoje šalyje.

„JK ekonomika auga sparčiausiai iš visų G7 šalių ekonomikų, o tai reiškia, kad spaudimas, žinoma, yra labai realus, tačiau žmonės galės įsigyti reikalingų dalykų Kalėdoms“, – pažadėjo ministras.

Didžiosios Britanijos uostų direkcija trečiadienį perspėjo, kad dėl tiekimo grandinių krizės didžiausi pasaulio krovinių pervežimo uostai išliks sausakimši dar šešis ar devynis mėnesius.

Vyriausybė taip pat ketvirtadienį paskelbė, kad išduos 800 laikinų vizų mėsininkams iš užsienio, įspėjusi, kad dėl darbo jėgos trūkumo mėsos perdirbimo pramonėje gali būti sunaikinta iki 150 tūkst. kiaulių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis