Pasiūlymams dėl oro uosto plėtros, kuriuos kiek anksčiau šį mėnesį suderino ministrės pirmininkės Theresos May vyriausybė, įstatymų leidėjai pritarė 296 balsų dauguma, nepaisydami prieštaravimų, kuriuos reiškė deputatai, atstovaujantys prie oro uosto esančioms apygardoms, kurių gyventojai labiausiai nuogąstauja dėl didesnės taršos ir triukšmo.
Vienas iš nepritariančiųjų yra užsienio reikalų ministras Borisas Johnsonas, kadaise pažadėjęs atsigulti prieš buldozerius, kad sustabdytų statybą. Tačiau dėl netikėtos kelionės į Afganistaną jis negalėjo dalyvauti balsavime.
Vyriausybė įrodinėja, kad 14 mlrd. svarų (15,9 mlrd. eurų) vertės planas duos daug naudos Didžiosios Britanijos ekonomikai po „Brexit“, o jį įgyvendinant iki 2030 metų gali būti sukurta iki 114 tūkst. darbo vietų.
„Tai istorinis balsavimas, prie kurio buvo eita 50 metų, ir tai yra didžiausias mūsų kartos sprendimas dėl transporto, – prieš balsavimą pareiškė transporto ministras Chrisas Graylingas. – Nuo to priklauso tūkstančiai naujų darbo vietų ir šalies gebėjimas konkuruoti tarptautinėje arenoje bei užimti pirmaujančias pozicijas naujoje pasaulio prekyboje.“
Trečiojo kilimo ir tūpimo tako statybą tikimasi pradėti iki 2021 metų, tačiau prieš tai teks gauti būtinus leidimus. Be to, neatmetama galimybė, kad šis projektas bus apskųstas teisme.