Kad kelionė neprailgtų: traukinyje mažiems keleiviams įrengta žaisminga erdvė

LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ įrengė vaikams skirtą erdvę traukinyje, kursuojančiame maršrutu Vilnius–Klaipėda. Keleiviai su mažais vaikais galės pasirinkti vagoną, kuriame vaikams kelionė neprailgs, nes jų lauks spalvinga aplinka ir galimybės žaisti, rašoma „LTG Link“ pranešime spaudai.
Vaikų erdvė traukinyje
Vaikų erdvė traukinyje / Bendrovės nuotr.

Vaikų erdvė įrengta traukinyje, suformuotame iš keleivinių vagonų. Neseniai vienas iš vagonų buvo atnaujintas ir jame buvo įrengta itin patogi keliauti pirmos klasės erdvė, joje veikia ir užkandžių savitarnos zona, atverta visiems traukinio keleiviams. Nuo šiol dar patogiau galės keliauti ir traukiniautojai su mažais vaikais, jiems skirta erdvė įrengta trečiame vagone, ji yra nemokama ir atvira viso traukinio keleiviams. Vagone yra ir vieta patogiai pastatyti vaikų vežimėlį.

„Ilgesnė kelionė su vaikais kartais tampa iššūkiu, todėl nusprendėme mažiems keliautojams įrengti žaismingą erdvę, kurioje, tikimės, kelionė traukiniu taps malonesnė, o vaikai traukinį prisimins kaip malonų nuotykį. Šiuo metu maršrutu Vilnius–Klaipėda pradėjo kursuoti pirmasis vagonas su vaikams skirta erdve, kitų metų pradžioje tokią pat erdvę galės išbandyti dar vieno traukinio keleiviai“, – sako „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.

Bendrovės nuotr./Vaikų erdvė traukinyje
Bendrovės nuotr./Vaikų erdvė traukinyje

Bilietų pardavimo sistemoje vagoną su vaikų erdve galima atpažinti pamačius vaikų veidų piktogramas traukinio vagonų schemose. Vagone, kur įrengta vaikams skirta erdvė – dekoruotos sienos, o pačioje erdvėje mažųjų keliauninkų lauks minkšti baldai, vaikiškos knygelės, piešimo priemonės, žaislai ir interaktyvių žaidimų stalas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis