LRT radijo klausytoja Birutė sako, kad jai dažnai tenka keliauti traukiniu tarp dviejų miestų – Vilniaus ir Klaipėdos, o traukinių tvarkaraštis nėra labai patogus. „Šiuo maršrutu važiuoja 4 traukiniai per dieną. Kodėl du traukiniai į Vilnių iš Klaipėdos išvyksta kas pusę valandos – 16.35 val. ir 17.00 val.? Panašiai ir iš Vilniaus. Buvo labai patogu, kai traukiniai iš abiejų miestų išvykdavo apie pietus. Ar nenumatoma galimybė pakeisti laiką?“ – klausia ji.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovo teigimu, seniau būdavo trys traukiniai, išvykstantys iš Vilniaus ir trys traukiniai, išvykstantys iš Klaipėdos. Jų visų kelionės trukmė buvo labai panaši – maždaug 5 val. Nuo liepos atsirado naujovė – ekspresai, atstumą įveikiantys per 3 val. 45 min., tad dabar yra po 4 traukinius iš abiejų miestų.
„Tvarkaraščiui padažnėjus, tam, kad traukiniai galėtų prasilenkti, buvo atsisakyta vidurinio laiko, kurį mini klausytoja. Be to, peržiūrėjus keleivių srautus, pastebėta, kad daugiausia žmonių keliauja ryte ir grįžta vakare. Tačiau pakeitimų šiame tvarkaraštyje artimiausiu metu dar bus“, – sako V. Gudas.
„Lietuvos geležinkelių“ atstovo teigimu, šio maršruto pertvarkymai planuojami nuo kitų metų vidurio. Atsiras naujų traukinių, kuriuos šiuo metu gamina Lenkijos gamintojas PESA. Šie traukiniai – pirmos klasės, pritaikyti ilgesnėms kelionėms: jie bus patogesni, važiuos greičiau. Tad maršruto Vilnius–Klaipėda tvarkaraštis bus dar papildytas.
V. Gudas tikina, kad naujų traukinių įsigijimas neturėtų paveikti nusistovėjusios bilietų kainos. „Bet kuriuo atveju visuomet stengsimės varžytis su savo pagrindiniais konkurentais – autobusais bei pasiūlyti alternatyvą tai grupei žmonių, kuri įprastai keliauja automobiliu“, – sako jis.
Šiuo metu ekspresas tarp šių dviejų miestų keliauja 3 val. 45 min., lėtieji traukiniai, stojantys visose stotyse, – 4 val. 40 min. O „Lietuvos geležinkelių“ tikslas – vieną dieną kelionę tarp Vilniaus ir Klaipėdos sutrumpinti iki trijų valandų.