Net ir praėjus dešimčiai metų nuo šio plano gimimo, laineriai iki šiol nepasirodė aviacijos rinkoje, rašo naujienų svetainė businessinsider.com.
Iš viso „Bombardier“ išleido 5,5 mlrd. dolerių naujojo tipo lėktuvų modelių plėtrai, o dėl projekto atidėjimo smarkiai pūtėsi įmonės skola.
Reitingų agentūros jau perspėja apie galimus „Bombardier“ finansinius sunkumus, o bendrovės akcijos šiais metais iš viso nuvertėjo dvejais trečdaliais.
Bendrovės akcijos šiais metais iš viso nuvertėjo dvejais trečdaliais.
Birželio pabaigoje Kanados įmonė iš viso turėjo apie 10 mlrd. dolerių siekiančias skolas.
Ekspertai tikina, kad bendrovė privalo kuo greičiau rinkai pristatyti naująjį lėktuvą ir tokiu būdu įrodyti, kad yra sėkminga ir pajamas generuojanti įmonė.
Ketvirtadienį savo naujausius finansinius rezultatus pristatysiančios „Bombardier“ atstovai savo ruožtu teigia, kad jos rodikliai iš tiesų yra geresni, negu yra įsivaizduojama.
Įmonės atstovas Yanas Lapointe teigė, kad dėl to, jog yra santykinai maža įmonė, „Bombardier“ nebūtina turėti tiek daug užsakymų kaip „Airbus“ ar „Boeing“, norint užpildyti gamyklas darbu.
Tuo tarpu lėktuvus gaminančio bendrovės padalinio „Bombardier Aerospace“ viceprezidentas Rossas Mitchellas sakė, kad „C – Series“ lėktuvai rinką pasieks jau kitąmet ir pridūrė, kad bendrovė jau turi preliminarius 243 užsakymus.