Kaune – išskirtiniai „Kautros“ maršrutiniai taksi su uniformuotais vairuotojais

Kaune nuo rugpjūčio liks tik viena keleivius maršrutiniais taksi vežanti įmonė, pasiūliusi šią paslaugą teikti vieninteliais Lietuvoje perdarytais autobusiukais. Penktadienį Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras ir „Kautra“ bendrovės direktorius Linas Skardžiukas pasirašė maršrutinių taksi paslaugų teikimo sutartį.
Maršrutiniai taksi
Maršrutiniai taksi / Kauno miesto savivaldybė

„Kautra“ konkurse pasiūlė keleivius vežti „Mercedes Benz Sprinter“ autobusiukais. Tam bendrovė skirs 20 mln. litų.

„Alto“ bendrovė juos perdarys specialiems keleivių poreikiams. Tai bus žemagrindės mašinos, jų durys atsidarys automatiškai, juose bus įrengta rampa, skirta užvažiuoti žmonėms su negalia, bus vieta lydinčiam tokį žmogų asmeniui. „Langai nebus užtamsinti, todėl žmonės stotelėse matys, kiek viduje yra keleivių. Autobusiukai turės 16 sėdimų vietų ir 6 stovimas“, – sakė L.Skardžiukas.

Vairuotojai vilkės vienodą uniformą ir paslaugiai aptarnaus keleivius, – žadėjo L.Skardžiukas.

Autobusiukuose bus patogu važiuoti ir atsistojus, nes jų aukštis viduje – 2,5 metro.

L.Skardžiuko teigimu, bus iš esmės keičiamas maršrutinių taksi teikiamų paslaugų įvaizdis.

Viduje veiks kondicionieriai, lauke žmonės matys informaciją ryškiose švieslentėse, sumontuotose mašinų priekiuose. „Vairuotojai vilkės vienodą uniformą ir paslaugiai aptarnaus keleivius“, – žadėjo L.Skardžiukas.

Pirmosios tokios transporto priemonės Kaune pradės važinėti rugpjūtį, kiti „Kautros“ autobusai bus ne senesni kaip 10 metų. Iki metų pabaigos mieste turėtų kursuoti vien „Mercedes Benz Sprinter“. Iš viso jų bus 70.

Kauno meras Andrius Kupčinskas pabrėžė, kad dirbant su „Kautra“ bus gaunama daugiau pajamų į miesto biudžetą, nes vidutinis vairuotojų uždarbis „Kautroje“ – 2,4 tūkst. litų. „Per metus „Kautros“ darbuotojai miesto biudžetui sumokės 0,5 mln. gyventojų pajamų mokesčių. o to vargiai buvo galima tikėtis iš ankstesnės chaotiškos sistemos“, – kalbėjo A.Kupčinskas.

Pasak P.Kero, buvo skelbiami atskiri konkursai 7 paliktiems maršrutams, visus juos laimėjo „Kautra“.

Po viešojo transporto pertvarkos išliks populiariausi maršrutinių taksi maršrutai. Keisis tik jų numeracija ir jie bus žymimi nuo 51 iki 57 numerio. „Norėjome, kad mikrautobusų maršrutiniai numeriai nesidubliuotų su autobusų“, – aiškino P.Keras.

Šiuo metu Kaune yra 12 maršrutų, kuriais važinėja 120 mažųjų autobusų, priklausančių kelioms įmonėms.Nuo 2015 m. mikroautobusuose bus galima atsiskaityti elektroniniu bilietu. Važiavimo kaina Kauno maršrutiniu taksi – 3 litai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų