Kauno oro uostas pateko į Lietuvos rekordų knygą, o Budapešte tapo „geriausiai pasirodžiusiu“

Budapešte vykusioje aviacijos konferencijoje antrasis pagal dydį Lietuvoje Kauno oro uostas gavo „Geriausiai pasirodžiusio oro uosto“ apdovanojimą. Tuo tarpu Lietuvoje Kauno oro uosto pastangas įvertino šalies rekordų fiksuotojai – laikinųjų terminalų palapinės pateko į rekordų knygą.
Kauno oro uoste
Kauno oro uoste / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Kauno oro uosto sugebėjimas operatyviai susitvarkyti su iššūkiu pavaduoti gerokai didesnius Vilniaus oro vartus nepraslydo pro Vengrijos sostinėje vykusios Vidurio ir Rytų Europos šalių aviacijos konferencijos „CEE Aviation“ vertintojų akis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Keturis kartus didesnį nei įprastai keleivių ir skrydžių skaičių vasarą aptarnavusiam oro uostui atiteko „Geriausiai 2017 m. pasirodžiusio oro uosto“ (angl. Best performing airport 2017) apdovanojimas. Geriausiai pasirodžiusiomis oro linijomis tame pačiame Vidurio ir Rytų Europos regione tapo Lenkijos aviakompanija „LOT“.

Trečius metus iš eilės vykusioje konferencijoje specialistai apžvelgė Europos aviacijos sektoriaus naujienas, tendencijas ir prognozes, analizavo oro bendrovių ir oro uostų verslo plėtros strategijas Rytų ir Vidurio Europos regione.

Įvertinimo už intensyvų šių metų darbą Kauno oro uostas sulaukė ir iš Lietuvos rekordų knygos kūrėjų. Naujausiu šalies rekordu pripažinta 4900 kv. m. ploto palapinė, atlikusi laikinojo Kauno oro uosto išvykimo terminalo funkciją liepos 14–rugpjūčio 17 d., kol vyko kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija Vilniaus oro uoste.

Skaičiuojama, kad šių metų trečiąjį ketvirtį Kauno oro uoste aptarnautų keleivių skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2016 m., išaugo net 166,5 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis