Metinė prenumerata tik 7,99 Eur. Dabar tikrai ne metas nustoti skaityti!
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kauno oro uoste – pokyčiai rengiantis tapti šalies aviacijos centru

Įsibėgėja pasiruošimas Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai. Jau suprojektuota laikinoji infrastruktūra, kuri bus sumontuota Kauno oro uoste kitų metų vasarą, kai 35-ias liepos ir rugpjūčio dienas čia persikels didžioji dalis keleivių ir skrydžių iš sostinės.
Kauno oro uostas siekia tapti su aviacija susijusių verslu baze.
Kauno oro uostas / Kauno oro uosto nuotr.

„Šiuo metu jau turime konkretų projektą, kaip atrodys Kauno oro uosto infrastruktūra. Numatoma, kad laikinosios sostinės oro uoste iki kitos vasaros bus atlikti perono ir terminalo rekonstravimo darbai, įrengta papildoma automobilių parkavimo aikštelė, pastatyti laikinieji statiniai“, – sako Vilniaus oro uosto direktorius Artūras Stankevičius.

Laukiant išaugusio keleivių skaičiaus, 2017-ųjų vasarą greta esamo dabartinio Kauno oro uosto terminalo bus įrengtos dar dvi papildomos laikinos išvykimo ir atvykimo vietos: A terminalas, skirtas keleiviams išvykti (3445 m2) ir C terminalas, skirtas keleiviams atvykti (1000 m2).

Laikiname A terminale bus įrengta 16 registracijos stalų ir 4 registracijos savitarnos kioskai, 6 įlaipinimo vartai, 4 patikros punktai. Taip pat – verslo klubas, parduotuvės, kavinės, prekių automatai.

Nuolatinis Kauno oro uosto terminalas permainų laikotarpiu taps terminalu B. Jame veiks 9 registracijos stalai ir 2 registracijos savitarnos kioskai, 4 įlaipinimo vartai ir 4 patikros punktai, 1 bagažo atsiėmimo juosta. Laikiname keleivių atvykimo terminale C veiks 3 bagažo atsiėmimo zonos.

Kauno oro uosto nuotr./Kauno oro uoste – pokyčiai rengiantis tapti šalies aviacijos centru
Kauno oro uosto nuotr./Kauno oro uoste – pokyčiai rengiantis tapti šalies aviacijos centru

Savo automobiliu į Kauno oro uostą atvykstantiems keleiviams bus įrengta papildoma 700 vietų automobilių ilgalaikio stovėjimo aikštelė.

„Maršrutą Vilnius–Kaunas keleiviai turėtų įveikti nesunkiai: tokiu atstumu Europoje nuo miesto neretai yra nutolęs to miesto oro uostas. Aš ir pats kasdien važiuoju šiuo maršrutu ir galiu patikinti, kad tai nėra itin sudėtingas uždavinys. Be to, jau kalbamės su transporto tiekėjais, kad būtų padažnintos kelionės tarp Vilniaus ir Kauno. Bendradarbiaujame ir su savivaldybėmis, kad atsirastų daugiau taškų, iš kur žmones būtų galima vežti į oro uostą“, – pažymi A.Stankevičius.

Skaičiuojama, kad nuosavu automobiliu kelią Vilnius–Kaunas vidutiniškai įveikti galima per 65 minutes. Traukiniu tokia kelionė užtrunka vos 70 minučių, o autobusu – 95 minutes.

Kauno oro uosto nuotr./Kauno oro uoste – pokyčiai rengiantis tapti šalies aviacijos centru
Kauno oro uosto nuotr./Kauno oro uoste – pokyčiai rengiantis tapti šalies aviacijos centru

Sprendimas rekonstruoti Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taką buvo priimtas įvertinus jo nusidėvėjimą ir faktą, kad jis nebuvo rekonstruotas 20 metų. Paruošiamieji rekonstrukcijos darbai prasidės jau kitą savaitę. Planuojama, kad visi rekonstrukcijos darbai kainuos 25 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai